Verdens bedste lavpris-hjemmeside hos Norwegian

Norwegian.com har vundet en pris som verdens bedste hjemmeside blandt lavprisselskaberne.

Luftfartsbranchen er fuld af priser for bedste business class, bedste vin, reneste toiletter og meget andet. Og priser uddelt både på nationalt og globalt plan.

En af de mere prestigefyldte prisuddelinger er World Travel Awards, som blev uddelt i weekenden. Og her løb et skandinavisk luftfartsselskab med en pris. Det var Norwegian, der løb af med en pris for bedste hjemmeside for et lavprisselskab. Prisen hedder “World’s Leading Low-Cost Airline Website 2016”, og er den ottende pris, selskabet har modtaget i år.

World Travel Awards uddeles til de bedste aktører i turistindustrien, hvor repræsentanter fra branchen selv stemmer på sine favoritter. Tidligere i år kårede World Travel Awards Norwegian til Europas bedste lavprisselskab.

”Norwegian.com er vores absolut vigtigste salgskanal, så det er helt afgørende for os, at det er så enkelt som muligt for vores kunder at bestille sine rejser her. Vi er derfor rigtig glade for at få denne udmærkelse. Nye, komfortable, mere miljøvenlige fly, gratis WiFi på vores europæiske ruter og nu en prisbelønnet hjemmeside beviser, at ny teknologi er en vigtig drivkraft for Norwegian,” siger kommerciel direktør Thomas Ramdahl fra Norwegian.

To priser
Norwegian.com er tilgængelig på mere end ti sprog og har over 145 millioner besøgende fra hele verden hvert år. Sidste år blev mere end 7,7 millioner flyvninger og ferier bestilt via Norwegians hjemmeside.

Udover de to priser fra World Travel Awards er Norwegian i 2016 fik to af branchens mest prestigefyldte priser – ”Verdens bedste lavprisselskab på langdistance” for andet år i træk og ”Europas bedste lavprisselskab” for fjerde år i træk. Begge priser kåret af anerkendte SkyTrax, der baserer sig på flere millioner svar fra flyrejsende.

 

Relaterede artikler:

Norwegian vinder Freddie-pris

Norwegian bedst i Europa og verden

Norwegian europamester i lavpris for andet år i træk