British Airways belønner kunderne

Hyppigt rejsende, der er medlem af British Airways Executive Club, kan resten af året optjene ekstra BA-miles, hver gang der rejses på Business Class eller First Class.

Nubliver der tilknyttet yderligere fordele tilExecutive Club-medlemskaberne. British Airwaysvil gennem en ny kampagne belønne de rejsende, der rejser på ´premium´segmentet, d.v.s. Club Europe (europæisk business class), Club World (oversøisk business class) samt First (førsteklasse).

Resten af året kan British Airways-kunder på disse klasser optjene over 100.000 BA Miles og samtidig forsøde muligherne ved at få op til 4.700 kroner indsat på et Marriott Travel Card.

Den nye kampagne betyder, at man optjener ekstra BA Miles hver gang der rejses på de nævnte klasser, der er omfattet af ordningen. De ekstra BA Miles bliver lagt oven i de BA Miles, som den rejsende normalt vil optjene på rejsen.

Samtidig kvalificerer man sig til et Marriott TravelCard, der kan benyttes på ethvert Marriott-hotel til ophold eller forskellige oplevelser, for eksempel spa-behandlinger, restaurantbesøg og måske endda en tur på golfbanen.

”I British Airways efterstræber vi altid at kunne tilbyde vores premium kunder de bedste tilbud og oplevelser, herunder adgang til luksuriøse lounges, hurtig check-in og rummelige, komfortable flykabiner. Vi glæder os derfor over at lancere denne nye kampagne, der giver adgang til nye, attraktive fordele, der kan gøre vores kunders rejse endnu bedre,“ udtaler Peter Ramussen, der er chef for British Airways i Nordeuropa.

Den nye Executive kampagne omfatter naturligvis også tilsvarende premium rejser booket hos British Airways’ franchisepartner SUN-AIR, der opererer ruter fra Billund og Aarhus.

For at tilmelde sig kampagnen skal man være medlem af British Airways Executive Club.