- CHECK-IN.DK - https://check-in.dk -

British Airways styrker transferproduktet

Transferpassagerer hos British Airways vil fremover få større hjælp, når de skal navigere gennem London Heathrow for at finde deres næste fly.

Hver eneste dag rejser 123.000 passagerer med British Airways, og en stor del af dem har forbindelsesfly.

De mange tusinde rejsende i London Heathrow får nu endnu bedre muligheder, når de skal finde flyet fra den enorme hovedstadslufthavn og til deres næste destination. British Airways har nemlig investeret i ny teknologi og endnu flere biler i Terminal 5 for at give kunderne en bedre oplevelse.

Det britiske flyselskab har lanceret flere nye tiltag. Selskabet har sørget for, at landende fly, der har mange transferpassagerer med, parkerer ved den mest bekvemme gate af hensyn til deres videre rejse. Og når British Airways ved, at mange transferpassagerer skal med det samme fly, sørger de for et køretøj, der tager dem til det næste fly. Simpelthen for at spare på ressourcerne.

Kunder vil blive kontaktet i luften
British Airways har desuden opstillet nye selvbetjeningsstandere i transferområdet i Terminal 5 for at kunne hjælpe kunderne med at udskrive eventuelle boardingkort hurtigt og nemt.

Flyselskabet har ansat dedikerede personer, som holder øje med alle ankomster. De sørger for at organisere de passagerer, der måtte komme i tidskneb for at nå deres forbindelsesfly. Disse kunder vil blive kontaktet, mens de er i luften. Ved ankomst vil de blive ledt hurtigt gennem terminalen og sikkerhedskontrollen for at give dem chancen for at nå næste fly.

British Airways-rejsende på enten First, Club World, Club Europe eller medlemmer af British Airways’ Gold og Silver Executive Club vil – hvor det er muligt – få privatchauffør gennem lufthavnen, hvis de risikerer at misse deres forbindelsesfly. Denne service har tilsyneladende vist sig populær, hvorfor flyselskabet indsætter flere køretøjer.

Hurtig ombooking
De kunder, der allerede i luften ved, at de ikke kan nå deres næste fly, vil straks blive tilbudt ombooking. I dette tilfælde vil de blive ombooket til en anden British Airways-flyvning eller til fly fra selskabets oneworld-partnere. Det vil ske med hjælpe fra kabinepersonalet, mens kunden stadig er i luften. Ved landing giver personalet i lufthavnen kunden det nye boardingkort, værdikuponer og hotelophold, hvis overnatning er nødvendigt.

”Vi ved, hvor vigtigt det er for vores kunder at foretage hurtig og smidig transfer i lufthavnen, og alle disse yderligere initiativer viser dem, at vi altid vil gå den ekstra mil for at yde fremragende kundeservice,” siger Tom Stevens, British Airways’ kundechef i London Heathrow.

 

Relaterede artikler:

Jysk Heathrow-rute har vundet fodfæste

British Airways overhaler SAS på London-rute

SAS og British Airways genoptager samarbejdet

British Airways pensionerer Boeing 767

Britisk parlament godkender Heathrow-udvidelse