(DK) Assistancekoordinator til Gouda Alarm

Brænder du for at gøre en forskel for vores kunder, så har du nu muligheden. Vi søger en assistancekoordinator til at assistere vores kunder, når de har brug for hjælp på rejsen.

Du får en central rolle som koordinerende led mellem kunden, pårørende, vores læger, samarbejdspartnere og hospitaler m.v. over hele verden. Du trives i et til tider travlt miljø, og du motiveres af en uforudsigelig hverdag, hvor ikke to dage er ens.

Hverdagen på Gouda Alarm er meget varieret med forskelligartede sagstyper. Du hjælper vores kunder i mange forskellige situationer ved bl.a. lægebesøg, hospitalsindlæggelse, patienttransporter mm. Du bevarer det kølige overblik samtidig med, at du bl.a. gennem klar og tydelig kommunikation evner at etablere tillid og skabe tryghed for kunden. Vigtigst af alt formår du at give den samme service til alle kunder uanset skadens omfang eller sygdommens alvor.

Vi ønsker at ansætte dig, der

  • har en høj stresstærskel og er mentalt robust
  • er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt
  • er positiv og serviceminded
  • befinder dig godt med at have travlt og have mange bolde i luften
  • behersker Office-pakken og taler flydende dansk og engelsk samt derudover er flydende i minimum et af 3 følgende sprog: svensk, norsk eller finsk.
  • Tænker hurtigt og kreativt
  • har en veludviklet humoristisk sans
  • har lyst til at indgå i et team af engagerede og hjælpsomme kolleger med et godt sammenhold

Vi tilbyder dig

  • et spændende job i en energisk og spændende afdeling
  • en alsidig og meningsfyldt hverdag
  • en dynamisk virksomhed i konstant udvikling
  • attraktive løn og ansættelsesvilkår iht. overenskomst
  • mulighed for sprogkurser eller uddannelse på Forsikringsakademiet

Vi klæder dig godt på
Det er vigtigt for os, at vores kunder mødes af dygtige og kompetente medarbejdere. Du gennemgår en grundig og intens oplæringsperiode med fokus på vores kundeservice, sagsbehandlingssystemer, sagshåndtering, forsikringsprodukter- og vilkår. Der bygges løbende på din interne uddannelse og udvikling med gradvis tungere sagshåndtering, dialogværktøjer og konflikthåndtering.

Vi tilbyder dig en spændende dagligdag
Sammen med ca. 40 kompetente kollegaer arbejder du i et internationalt miljø, du bliver samtidig en del af et godt kolleganetværk med stort socialt sammenhold.

På Gouda Alarm sætter vi en ære i, at kunden får en god oplevelse hver gang. Vi tager ansvar og holder fokus. Vi sætter stor pris på hinanden og et godt samarbejde i en god tone – også i en travl hverdag.

Gouda Alarm har åbent 24/7 – alle årets dage. Du indgår derfor i treholdsskift med vagter dag, aften og nat – på hverdage, i weekender og på helligdage.

Kontakt os
og hør om dine muligheder. Du kan kontakte teamleder Stine Maria Jensen på telefonnr. 6015 3836 og høre mere om jobbet. Gouda Alarm er et forretningsområde i Gjensidige, du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos os på www.gjensidige.dk/Om-os/Job-karriere.

Ansøgningsfrist:
24-06-2018
Udløber: 24.06.2018