(DK) Revenue Manager, Scandic Hotel A/S

Brænder du for tal, strategi og optimering og har du lyst til at være en del af Revenue Management teamet hos Nordens førende hotelkæde? Så tror vi på at du er vores nye Revenue Manager på Scandic Support Office i København. Vi søger en energisk, udadvendt og kompetent Revenue Manager til Scandic Danmark med tiltrædelse snarest muligt.

Stillingen
Som Revenue Manager bliver du en del af Scandics danske Revenue team af 11 dedikerede medarbejdere, der har ansvar for optimeringen af omsætningen på alle Scandics danske hoteller. Du kommer sammen med dine kollegaer i Revenue Management til at være med til at udvikle organisationen med fokus på prisstrategier og processer, for at øge indtægterne og lønsomheden. Vi sidder sammen på Scandic Danmarks Support kontor i Nansensgade, København.


Hovedansvarsområder

  • Ansvarlig for maksimering af værelsesindtjeningen for et antal hoteller
  • Analysere efterspørgsel, booking kurver, priselasticitet samt markeds trends
  • Udvikle og implementere proaktive strategier for at sikre maksimal indtjening
  • Udarbejdelse af segmenteret hotel forecast og budgetter
  • Ansvarlig for at optimeringssystemet altid er korrekt opdateret, valideret og udnyttet til dets fulde potentiale
  • Ansvarlig for detaljeret styring af kapaciteten
  • Kommerciel kommunikation på tværs af organisationen

Kvalifikationer

  • Erfaring med Revenue Management fra en lignende stilling i hotel- eller luftfartsbranchen
  • Interesse og evner indenfor områderne analyse og statistik
  • Resultatorienteret
  • God til at træffe data baserede beslutninger
  • Evner til at motivere sig selv samt sans for detaljer i et tempofyldt miljø
  • Vilje til at lære, positiv attitude samt gode samarbejdsevner
  • Trives i en udviklingsorienteret og foranderlig organisation

Vi tilbyder

  • At du bliver en del af “Danmarks bedste arbejdsplads”, som også er Nordens største hotelkæde
  • Landets bedste kolleger som alle arbejder med tydeligt afsæt i vores fire værdier “be caring”,   “be you”, “be a pro” og “be bold”
  • Faglig og personlig udvikling via Scandic Business School
  • En travl og oplevelsesrig arbejdsdag, med masser af udfordringer og varierede arbejdsopgaver
  • Favorable personalegoder, herunder Team Member Card som giver dig rabatter på overnatning på Scandics hoteller og en god sundhedsforsikring

Ansøgning
Såfremt ovennævnte har din interesse skal du sende en kortfattet stærkt motiveret ansøgning sammen med dit CV ved klik på nedenstående link. Deadline for ansøgning er den 30. April 2018

Hvis du har brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at ringe til Signe Andersen, Area Revenue Manager på tlf. 29 20 59 61.

Send ansøgning

Udløber: 30.04.2018