Norwegian overvejer salg af loyalitetsprogram

Norwegian har brug for at rejse kapital til den fortsatte vækst, og loyalitetsprogrammet Norwegian Reward kan tilsyneladende være i spil.

Det nu krakkede tyske flyselskab airberlin solgte for snart seks år siden 70 procent af aktierne i sit bonus- og loyalitetsprogram til Abu Dhabi-selskabet Etihad Airways. Topbonus havde dengang 3,1 million medlemmer.

Prisen var på 184,4 millioner euro,...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?