Ny mobil-applikation fra British Airways

British Airways var et af de første selskaber med særlige applikationer til mobiltelefoner. Nu kommer næste generation, der er tilpasset iPhone, Android og Blackberry telefonerne. Selskabet lover mere styr på flyrejsen.

Der er ikke noget nyt i at kunne få sit boardingpas på mobiltelefonen eller at kunne følge med i opdateringer omkring flyafgange og check-in.

Men det er nyt, at British Airways har udviklet en særlig mobilapplikation, der er tilpasset de ny avancerede telefoner som iPhone, Android og Blackberry.

“Mobilitet og effektivitet er afgørende for vores kunder, så når mobilen kan bruges til at gøre det endnu nemmere og mere bekvemt at flyve med British Airways, er det klart, at vi skal være med. Applikationen giver vores kunder nem adgang til alle de informationer, de skal bruge − uanset hvor de befinder sig,“ fortæller Peter Rasmussen, Regional Commercial Manager for British Airways i Nordeuropa.

Applikationen er i første omgang kun blevet tilbudt medlemmerne af Executive Club, der er loyalitetsprogrammet hos British Airways.

Udover adgang til boardingpas og check-in informationer kan den nye applikation også tilbyde adgang til rejsenyheder samt en Twitter nyhedsservice.