SAS-fly i Københavns Lufthavn. (Foto: Aero Icarus / Wikimedia Commons)

SAS: Vi hjælper kunderne bedre end andre selskaber

SAS har atter en høj punktlighed, selvom det stadig kniber med regulariteten. Men SAS mener selv at være bedre end andre til at hjælpe kunderne ved aflysninger.

Fredag kunne SAS offentliggøre trafiktallene fra november, og udover en samlet fremgang på to procent til næsten 2,4 millioner passagerer, kunne SAS også bryste sig af en forbedret punktlighed.

Ifølge selskabets egne oplysninger ankom 85,5 procent af...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?